forum do gry
Użytkownik
Czasy trwania treningu na poszczególnych poziomach koszar, ale tylko te, które uda³o mi siê zdobyæ.
Jak kto¶ ma dane z innych poziomów to niech uzupe³ni dane i wrzuci na forum.
Nie ma to jak wiedzieæ wiêcej. )
Koszary % G T W £ S K R TARAN KAT H 1 80 28:00 36:00 00:00 00:00 00:00 00:00 00:00 00:00 00:00 00:00 2 74 26:04 33:31 29:47 00:00 00:00 00:00 00:00 00:00 00:00 00:00 3 69 24:16 31:11 27:43 00:00 00:00 00:00 00:00 00:00 00:00 00:00 4 65 22:35 29:02 25:48 00:00 19:21 00:00 00:00 00:00 00:00 00:00 5 60 21:01 27:01 24:01 30:02 18:01 00:00 00:00 00:00 00:00 00:00 6 56 7 52 18:13 23:25 20:49 26:01 15:37 36:25 00:00 00:00 00:00 00:00 8 48 9 45 10 42 11 39 12 36 13 34 14 31 15 29 10:16 13:12 11:44 14:40 08:48 20:31 00:00 00:00 00:00 00:00 16 27 09:33 12:17 10:55 13:39 08:11 19:16 27:17 00:00 00:00 00:00 17 25 08:53 11:26 10:10 12:42 07:37 17:47 25:24 00:00 00:00 00:00 18 24 08:16 10:38 09:27 11:49 07:06 16:33 23:39 00:00 00:00 00:00 19 22 20 20 21 19 22 18 23 17 24 15 25 14 26 13 27 12 28 12 29 11 30 10
Badania Czas G 20 20 30 00:48 T 40 40 60 01:36 W 500 720 630 40:56 £ 570 480 630 01:13:40 S 630 570 610 51:21 K 1800 2100 2400 00:00 Cz 3600 3500 3700 01:10:22
Ostatnio edytowany przez rubins (2009-04-04 13:58:08)
Offline
Użytkownik
I z dok³adno¶ci± co do 1s wyjdzie? To zdrad¼ t± tajemnicê.
Ostatnio edytowany przez rubins (2009-04-04 19:23:21)
Offline
to proste ... zwykle procenty ... i tak z dokladnoscia do sekundy jak to zrobisz poprawnie i dokladnie
normalnie taki wzorek jest:
100% * y = x% * z - nie znacie ?
y - tyle sekund ile sie tobie produkuje (jak np. jest 4min i 12sec = 4*60sec +12sec = 240sec + 12sec = 152sekundy)
x - tyle procent ile wychodzi z tego jaki masz poziom koszar
z - ilosc sekund dla 100% czasu produkcji ... i potem tylko obliczasz ile procen z calosci dla danego lvl koszar
oczywscie nas ineteresuje z wiec przeksztalcajac masz:
z = (100 * y)/x - wynik oczywiscie otrzymujesz w sekundach
ps. milego liczenia jak komus potrzeba ... a jak ktos ma problem to sie zmusze i policze
Offline
Użytkownik
Znamy ró¿ne wzorki i ten te¿, ale chyba co¶ przekombinowa³e¶.
Czas trwania treningu zale¿y tylko od poziomu koszar, przynajmnej tak gdzie¶ to by³o napisane.
Chodzi o to ¿eby wyliczyæ sobie czas trwania treningu na poszczególnych poziomach, zatem nale¿a³oby siê odnie¶æ do 1.
np. Giermkowie
1poziom masz 80% i 28min, czyli 100% powinno byæ 35min
to niby na 2 poziomie powinno byæ - 74% z 35min czyli 25:54,
a jest 26:04
Chyba, ¿e to wogóle jest inaczej i dla ka¿dego poziomu jest inne 100% to wtedy sami sobie nie wyliczymy czasów dla kolejnych poziomów.
Dlatego niech ka¿dy porówna czasy na swoich poziomach, brakuj±ce wpisze.
Offline
dobra dam na przykladzie ... u mnie na 25lvl koszar giermek produkuje sie y = 5min, 1sek = 301sek
teraz zgodnie ze wzorem koszary 25lvl to x=14% i wyliczamy
z = (100 * y)/x = (100 * 301)/14 = 2150sek
na 2lvl koszar x=74%, czyli:
2150 * 74% = 2150 * 0.74 = 1591sek = 26min, 31sek czyli dochodzi jak widac zaokraglenie ale w pzyblizeniu jest dobrze
zobaczmy w druga strone ... ty mowisz ze u ciebie na 2lvl koszar giermek sie produkuje 26min, 4sek = 1564sek, a koszary na tym poziomie to 74%, czyli:
z = 2114
czyli wedlug tego na 25lvl giermek powinien sie produkowac 296sek, czyli: 4min, 56sek, a produkuje sie 5min, 1sek
czyli masz racje choc tak naprawde jak mowie to jest kwestia zaokraglania przez komputer ulamkow ... ale jak widac przyblizenia przy wyzszych poziomach sa dobre , wiec wystarczy wziac z (czyli 100% czasowych) z najnizszych poziomow i sobie policzyc co da nam bardzo zblizone wartosci a czy naprawde roznica 5sek na 23lvl to jest az tak duzo ? moim zdaniem nie
ps. roznice sa ale moim zdaniem zbyt male zeby bawic sie w spisywanie co poziom czasow no chyba ze ktos nie ma co robic i pisze takie dlugie posty jak ja teraz hehehe
Offline